Vi söker omgående en ekonomiassistent på heltid för att förstärka vår administrativa avdelning.
Vem söker vi?
Du har några års erfarenhet som ekonomiassistent och helst erfarenhet och vana av att arbeta i Navision / Business Central ekonomisystem. Som person är du noggrann, plikttrogen, flitig, lyhörd och samarbetsvillig. Du är behärskar god svenska och engelska i både tal och skrift. Körkort är meriterande.
Dina arbetsuppgifter:
Du kommer att ingå i ett litet team som trivs mycket bra tillsammans och utföra många olika arbetsuppgifter, vilka kommer att bestå av allt inom bokföring och även en del administrativa uppgifter.
• Bokföring
• Fakturering
• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Löneadministration
• Skattedeklarationer
• Avstämningar
• Administrativa uppgifter
Vad erbjuder vi?
Vi har två kontor, Lindome och Löddeköpinge. Du kommer att arbeta på vårt trevliga kontor alldeles intill Lindome Station. Vi har stora ljusa lokaler med hög standard. Initialt kan det krävas 1-2 dagar i veckan på vårt kontor i Löddeköpinge och därefter någon enstaka gång i månaden.
Några förmåner som medarbetare hos ActSafe AB:
• Flexibla arbetstider
• Trevliga arbetskamrater
• En omväxlande vardag i en trevlig miljö.
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel.
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag
• Kompetensutveckling
Svara omgående med CV och brev till: jobb@actsafe.se med ekonomiassistent som rubrik.